טיסה פרטית ליוון – ההנאה מתחילה מייד

 In Uncategorized

לא צריך להיות שמעון פרנס, מכור לסופלקי ואוזו או אוהד שרוף של אולימפיאקוס פיראוס כדי לאהוב את יוון, שכנתינו לאגן הים התיכון. בין אם אתם חובבי תרבות והיסטוריה, אוהבים חופים וים או לא יכולים בלי טבע וטיולים, תמצאו את מבוקשכם במדינת האיים והטברנות המופלאה הזו.

 

אלא שההגעה למדינה, על אף קרבתה היחסית, עלולה להיות מעט מייגעת. סביב שעתיים טיסה פלוס שלוש שעות של תורים מתישים בשדה התעופה, וזה עוד במצב הטוב, כשממריאים בזמן. אלא שאפשר גם אחרת. כי מי קבע שההנאה מחופשה חייבת להתחיל רק כשמגיעים אל היעד? טיסה פרטית ליוון – ליהנות מהדקה הראשונה…

 

טיסה פרטית ליוון – לא לעשירים בלבד

רגע, רגע! אתם, האנשים שחיים לא רע, אבל לא מכניסים לבנק 100,000 ₪ בחודש. אל תלכו לשום מקום! נכון, עד לפני שנים לא רבות, טיסה פרטית ליוון נחשבה לנחלתם של העשירים בלבד. אבל המחירים שירדו בעולם התעופה לא פסחו גם על ז'אנר הטיסות הפרטיות, שזולות יותר כיום ב-20-30 אחוז מאשר לפני עשור (למרבית היעדים). מטוסים פרטיים יכולים להכיל עד 14 איש, כך שאם כל אחד תורם את חלקו, אפשר להגיע למחיר שלא עולה בהרבה על כרטיס למחלקת עסקים בטיסה מסחרית רגילה.

 

החוויה שבטיסה פרטית

חלקכם לבטח לא חוו טיסה פרטית מימיהם, אז תרשו לנו לספר לכם מה צפוי לכם: ובכן, ההבדל בין טיסה פרטית ליוון לבין טיסה מסחרית רגילה, מתחיל כבר בהגעה לשדה התעופה (ניתן לקבל שירות הסעה לשדה התעופה). תשכחו מתור אינסופי לבידוק הביטחוני ואחריו לצ'ק אין, תוך כדי גמיעת מרחקים בהליכה בין אולמות הטרמינל בנתב"ג. מעבר לכך שטיסות רבות יוצאות משדות תעופה קטנים ואינטימיים הרבה יותר (כמו שדה דב, חיפה, "רמון" באילת והרצליה), גם אם אתם ממריאים מבן גוריון, הדבר ייעשה מטרמינל 1, בבידוק צדדי מהיר ופשוט. זו גם הסיבה מדוע עליכם להגיע 45 דקות לפני הטיסה ולא 3 שעות.

 

בפתח המטוס תחכה לכם דיילת האוויר הפרטית שלכם, יחד עם צמד הטייסים, שיקדמו את פניכם בחיוך. במטוס עצמו תגלו מושבים רכים ומרווחים, עם שולחנות אוכל קטנים, שולחן עבודה עם אפשרות חיבור מחשב נייד, מסכי מגע, חיבורים לטעינה, שקעי חשמל ועוד. דיילת האוויר תציע לכם ארוחה קלה, קינוחים ושתייה קלה, חמה וחריפה מיד לאחר ההמראה (ניתן לבחור מראש מתוך תפריט עשיר). הטייסים ידרשו בשלומכם במהלך הטיסה, ואם תרצו ללמוד קצת על תא הטייס (בעיקר אם יש ילדים), הם ישמחו להסביר לכם. נציין גם שאתם קובעים את שעת ההמראה הרצויה (בהתאם לזמינות המטוסים ולחלונות זמן ההמראה הקיימים).

 

כרתים, קורפו, אתונה, סלוניקי, מיקונוס, רודוס, פארוס… מה המקום ביוון שמושלם עבורכם? יהיה המקום אשר יהיה, באמצעות טיסה פרטית ליוון, תגיעו אליו כמו מלכים.

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button