טיסת אמבולנס – כי מגיע לכם את הכי טוב שאפשר

 In Uncategorized

לכולנו ציפייה לקבל שירות מקצועי ואדיב במגוון רחב של מקרים. אבל כאשר מדובר במקרה רפואי, הציפייה הזו משמעותית פי כמה, ועשויה להוות את כל ההבדל בין חיים ומוות. בדיוק בגלל חשיבות העניין, נולד הצורך בטיסות אמבולנס פרטיות. כי עם כל הכבוד לחוויה של טיסה מסחרית עם עוד 200 נוסעים כשהרגל שבורה או, חלילה, כשקיים חשש אמיתי לחיי הנוסע, בנושאים בריאותיים לא משחקים, לא מתפשרים ודורשים את הטוב ביותר. אז מהי בדיוק טיסת אמבולנס? להלן כל המידע.

 

טיסת אמבולנס – קודם רפואה, אחרי זה נוחות

הקונוטציה העולה מהמונח "טיסה פרטית" היא של שקט ממכר, נוחות מקסימאלית, מושבים מפנקים ודיילת חייכנית המגישה וויסקי משובח וקוויאר מובחר. אלא שבטיסות אמבולנס, גולת הכותרת היא הפן הרפואי, המורכב משני אלמנטים שונים: הראשון – הציוד. מטוסי אמבולנס מצוידים בכל הציוד הרפואי הנדרש להטסה קצרה או ארוכה ולקשת רחבה של מקרים. לרבות ציוד החייאה והנשמה, דפיבולטור ומגוון רחב של תרופות. המרכיב השני הוא המרכיב האנושי. לכל טיסת אמבולנס מתלווה צוות רפואי מנוסה ומיומן, המותאם למקרה הספציפי של אותה הטיסה (לרוב מדובר ברופא ופרמדיק). בשורה התחתונה, במהלך טיסות אמבולנס אתם מקבלים את התנאים הרפואיים האופטימליים כדי שהכול יעבור בשלום ובנוחות מקסימאלית.

 

טיסות מסחריות – החוויה הנגדית

טיסות מסחריות (דהיינו, של חברות התעופה – הישראליות והזרות כאחד) הן סיפור אחר לגמרי. נתחיל מהטוב: בכל מטוס בחברות הישראליות (אל על, ארקיע וישראייר) ישנו ציוד רפואי הכולל דפיבולטור (מכשיר הנותן מכות חשמל במידת הצורך), תיק רופא עמוס בציוד רפואי מגוון ותיקי עזרה ראשונה שונים. זאת ועוד, החברות מחויבות להעניק לכם מושב-מיטה-אלונקה במידה והמצב הרפואי שלכם מחייב שכיבה (במידה ויש מקום על המטוס), בלון חמצן צמוד במידת הצורך ועוד. אבל בזה נגמר החלק הטוב, והמציאות ורודה הרבה פחות.

 

לעומת טיסת אמבולנס פרטית, בטיסה מסחרית רגילה הרעש והצפיפות בלתי נמנעים, לא תמיד יש רופא על המטוס (אנשי צוות המטוס אומנם עוברים הכשרה רפואית בסיסית אך אינם רשאים להשתמש בתיק הרופא), התנאים לטיפול במידת הצורך רחוקים מלהיות אופטימאליים ובחברות זרות – כלל לא בטוח שתמצאו מכשיר החייאה וציוד רפואי מתקדם… תוסיפו לכל אלו את העובדה שמדובר במטוסים גדולים אשר רשאים לנחות רק בשדות תעופה מרכזיים (בעלי מסלול נחיתה ארוך), מה שאומר שבמקרה חירום, ייתכן ותאלצו לשהות זמן רב באוויר לפני שתוכלו להגיע לחוף מבטחים.

 

המסקנה, אפוא, ברורה: כשהמצב הבריאותי מחייב טיסה בנוחות מקסימאלית, בוחרים בטוב ובבטוח ביותר – טיסת אמבולנס.

 

טיסת אמבולנס – מה חשוב לבדוק?

לפני בחירתם בחברה המספקת טיסות אמבולנס, בררו היטב לגבי הצוות הרפואי המתלווה אליכם והכשרתו, כמו גם לגבי צי המטוסים שהחברה מתחזקת. חברה מקצועית תעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים, כך שתוכלו להיות רגועים במקרה הצורך. רק בריאות!

 

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button