טיסה פרטית לקפריסין – ההנאה מתחילה עוד במטוס

 In Uncategorized

כאשר מדברים על חופשה בחו"ל, נהוג לחשוב שהדרך אל האושר רצופה בשעות ארוכות שכל קשר בינם לבין הנאה מקרי בהחלט. ואנחנו מתכוונים כמובן לטיסה אשר טומנת בחובה צפיפות ותורים ארוכים. אלא שבשנים האחרונות חלה ירידה משמעותית במחירי הטיסות הפרטיות, בעיקר ליעדים קרובים דוגמת קפריסין, וכיום ניתן ליהנות מחוויה חד פעמית במחירים שפויים הרבה יותר. אז בואו נראה כיצד גם אתם תוכלו להגשים את החלום של טיסה פרטית לקפריסין.

 

טיסה לקפריסין – החסרונות של הסטנדרט הרגיל

הטיסות המסחריות לקפריסין דרך חברות התעופה הישראליות והזרות יוצאות משדות התעופה שבמרכז (בן גוריון ושדה דב), בחיפה וצפונית לאילת בשדה התעופה "רמון". אורך הטיסות בין 40 דקות לשעה וקצת, אך זכרו שעליכם להגיע כ-3 שעות לפני מועד ההמראה. המטוסים, לעיתים קרובות, קטנים וצפופים למדיי. על ארוחה קלה אין מה לדבר, ואם תזכו לשבת ליד האנשים שהגעתם איתם, זכיתם. נציין גם שלעיתים קרובות ישנם איחורים בזמני ההמראה, לעיתים משמעותיים במיוחד, לאור העובדה שאותם מטוסים, במיוחד בחודשי האביב והקיץ, נמצאים באוויר רוב הזמן, ואיחור שנוצר מסיבה כלשהי, אפילו יום-יומיים לפני מועד הטיסה שלכם, עלול "להתגלגל" עד למועד הטיסה. וכמה זה מדכא שחופשה של 4 ימים מתקצרת בחצי יום בגלל איחור בטיסה…

 

מערות ים ליד איה נאפה קפריסין. אפשר להגיע לקפריסין בטיסה פרטית

 

טיסה פרטית לקפריסין – מציאות שהיא חלום

אבל כאמור, אפשר גם אחרת. אם רק תשכילו להזמין טיסה פרטית לקפריסין. לטיסה פרטית ניתן להגיע כ-45 דקות לפני ההמראה, אז כבר חסכתם כמעט שעתיים וחצי מהחיים. איחורים הם נדירים בהחלט, וניתן אפילו לנחות בשדות תעופה קטנים, דבר שחברות התעופה הגדולות לא יכולות לעשות. במטוסים, אשר מכילים לרוב בין 10 ל-14 נוסעים, מושבים מרופדים ונוחים, דיילת אישית צמודה, ואם מתחשק לכם או לילדכם לצפות במהלך הטיסה מתא הטייס, החבר'ה ישמחו לארח אתכם. זמן הטיסה הקצר אומנם לא יאפשר לכם לבלוס סטייק, אבל שתייה קלה וחריפה, חטיפים ומשהו קטן לנשנש הם בהחלט חלק מתפריט הטיסה. המטוסים חדישים, נעימים ואלגנטיים, ולשקט שתזכו בו לאורך זמן הטיסה אין מחיר. כמובן שגם ציוד טכנולוגי אשר יאפשר לכם לעבוד במהלך הטיסה הקצרה, הינו חלק מהחוויה הפרטית שלכם.

 

טיסה פרטיות לקפריסין – יעדים נבחרים

אם טרם גיליתם את הקסם הקפריסאי, אתם עומדים להיות מופתעים לטובה. חופי ים נהדרים, מלונות פאר, מסעדות מצוינות ושירות כיד המלך. לרנקה היא היעד המועדף על הישראלים, אבל בהחלט לא המקום היחיד. לימסול יפה ומעניינת, פאפוס מציעה ריזורטים מדהימים וגם באיה נאפה, למרות הסטריאוטיפ כאילו היא שייכת אך ורק לצעירים, תוכלו למצוא את מקומכם בקלות והנאה. כמובן שגם בפן העסקי (בתחום הנדל"ן בעיקר), ישראלים רבים גילו את הפוטנציאל של האי השכן, ונמצאים על הקו ישראל-קפריסין לעיתים קרובות.

 

 

טווח מחירים

טיסה פרטית לקפריסין, אם מתחלקים שווה בשווה בין 10-14 הנוסעים, עשויה להסתכם ב-700-800 דולר בלבד לנוסע. זהו כסף קטן כשמסתכלים על כל הטוב שמקבלים במהלך הטיסה. בילוי נעים!

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button