טיסות מנהלים – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

 In Uncategorized

 

מדי יום ממריאים משדות התעופה השונים בישראל עשרות טיסות מנהלים פרטיות המעניקות חוויה ייחודית ומופלאה, שכלל לא ניתן להשוות לזו המתרחשת בטיסות מסחריות רגילות. בשורות הקרובות נספק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים לפני הזמנת כרטיס לטיסת מנהלים מפנקת שכזאת. 10 שאלות, 10 תשובות.

 

מתי וכיצד – תהליך ההזמנה?

  • מתי מומלץ להזמין טיסת מנהלים? באופן ברור – כמה שיותר זמן מראש. מרבית החברות מחזיקות צי של מספר מטוסים בודד, והביקוש גבוה במיוחד. המתנה לרגע האחרון לא תוביל לחיסכון כספי, והסיכון שלא יישארו מטוסים – גבוה. מצד שני, באופן רשמי, ניתן להזמין גם כמה שעות מראש, אם צץ לכם עניין פתאומי.

 

  • כיצד ניתן להזמין? באופן צפוי, הקידמה לא פסחה גם על תחום ההזמנות בענף טיסות המנהלים. ניתן לבצע את תהליך ההזמנה, מתחילתו ועד סופו, באמצעות הטלפון, מיילים, אתר החברה, וכמובן – באמצעות הגעה פיזית למשרדיה.

 

היעדים ושדות התעופה לטיסות מנהלים

  • לאן ניתן לטוס באמצעות טיסות מנהלים? – מצד אחד, ניתן להגיע כמעט לכל יעד בטווח הטיסה של המטוס. לכל עיירה ציורית, כפר דייגים או אתר טבע פראי עם שדה תעופה סמוך. מצד שני, לרוב טווח הטיסה לא יאפשר טיסה טראנס אטלנטית, והדבר יהיה תלוי בחברת התעופה שתבחרו בה ודגמי המטוסים שברשותה.

 

  • היכן ניתן לנחות? – העובדה שמטוסים פרטיים "דורשים" מסלול נחיתה קצר מאפשרת נחיתה כמעט בכל שדה תעופה, כך שמדובר בנוחות מירבית שתקצר לכם את זמן ההגעה ליעד.

 

לפני הטיסה

  • כמה זמן לפני הטיסה צריך להגיע? – לפני טיסה היוצאת מנתב"ג יש להגיע לפחות 3 שעות לפני ההמראה. בטיסת מנהלים נדרשות רק 40 דקות! בידוק בטחוני זריז, ואתם בפנים! כבר חסכתם שעתיים וחצי מהחיים. ניתן להשתמש גם בשירות הסעות לשדה ובטרקלין העסקים.

 

מהלך הטיסה

  • מי מעניק לכם שירות במהלך טיסת מנהלים פרטית? במהלך הטיסה תשרת אתכם דיילת אוויר מקצועית (או שתיים) אשר תענה על כל בקשותיכם במהירות ובנעימות. כמובן שיש להישמע להוראותיה בכל הקשור לפן הבטיחותי של הטיסה.

 

  • מהם תנאי הטיסה? – מושבים דחוסים? רעש בלתי פוסק? תור מתמיד לתאי השירותים? כריזות חוזרות ונשנות של צוות הטייסים? לא בבית ספרנו… במהלך טיסות מנהלים המבוצעות דרך חברה איכותית, יחכו לכם מושבי עור מפנקים, ספות מנוחה רכות ונעימות, שירותים מהודרים, חיבורים טכנולוגיים לכל צורך ועוד.

 

  • האם ישנם פינוקים נוספים במטוס? בוודאי! בטיסת מנהלים אין צורך להסתפק באוכל המטוסים הידוע לשמצה. ניתן להזמין את כל מנות המזון אותם אתם אוהבים מתוך תפריט קייטרינג עשיר ומגוון, כולל קינוחים ואלכוהול משובח.

 

אגב, בתום הטיסה, אם תרצו, תחכה לכם הסעה לבית המלון, אשר גם אותו ניתן להזמין דרך חברת התעופה.

 

המטוסים בהם משתמשים לטיסות מנהלים

  • באלו דגמים מטוסים ניתן לטוס? עשרות דגמי מטוסי מנהלים פועלים בישראל. חלקם קטנים במיוחד (אולטרה-לייט – 2-3 נוסעים בלבד), בעוד באחרים יכולים 10-14 אנשים להתרווח בניחותא וליהנות מהנוף. דגמים איכותיים, חדישים ופופולאריים הם ה-4000 HAWKER היפהפה, GULFSTREEM G4 הגדול (14 מושבים), CHALLENGER 350 המפנק ועוד.

 

טווחי המחירים של טיסות מנהלים

  • וכמה עולה להזמין טיסות מנהלים בימינו? ובכן, טיסת מנהלים לאגן הים התיכון תגזול מכסכם כמה אלפי דולרים לכיוון (מטוס קטן של עד 8 נוסעים) ועד מחיר של 12-13 אלף דולר למטוס גדול יותר ושהייה מתמשכת. אם אירופה הקלאסית היא היעד המועדף עליכם, תאלצו להיפרד, במרבית הטיסות, מכ-20 עד 30 אלף דולר, בהתאם ליעד, לעונה, למטוס ואלמנטים נוספים.
Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button