טיסה פרטית לכרתים – חופשה בסטייל גבוה

 In Uncategorized

מדי קיץ צצים ועולים יעדי נופש חדשים על אדמתה של יוון. אלא שלאורך שנים ארוכות מצליחה כרתים לשמר את עצמה כיעד מוביל, המושך אליו מאות אלפי ישראלים מדי שנה בתקופה שבין פסח לסוכות. חושבים לבקר באי הנפלא? אנחנו מזמינים אתכם לעשות את זה בסטייל… טיסה פרטית לכרתים – הופכים את הטיסה לחלק מהחוויה…

 

מעט על כרתים

כרתים הינו אחד האיים הגדולים ביוון. מתגוררים בו למעלה מ-700 אלף איש, אשר שיעור גבוה מהם עוסק בתחומי התיירות השונים. בכרתים שדה תעופה קטן (הרקליון) ונמל ימי מרכזי (רת'ימנו). ברחבי כרתים מספר רב של חופי ים מרהיבים, כמו גם טברנות ומסעדות מצוינות, אטרקציות לכל המשפחה, מלונות ברמת אירוח גבוהה ורמת מחירים שפויה, ואווירה אמיתית של חופש ושלווה. במילים אחרות – טיסה פרטית לכרתים תספק לכם את כל מה שצריך בשביל חופשה חלומית!

 

ומדוע דווקא בטיסה פרטית?

זה נכון שישנן מספר חברות אשר מציעות טיסות מסחריות ישירות בין ישראל לכרתים, אך זכרו כי מדובר ביעד מבוקש ביותר, כך שהטיסות עמוסות לאורך כל השנה והמחירים יקרים  וממש לא שווים את מה שמקבלים (צפיפות, רעש ואולי איזה סנדוויץ קטן במקרה הטוב). האפשרות היותר משתלמת היא פשוט להזמין טיסה פרטית לכרתים, עניין שהופך לנפוץ יותר ויותר. כן, זה קשור גם לעובדה שהאלפיון העליון גילה את הקסם של האי היווני. אבל לא רק. שילוב של נוחות ופינוק מושלמים, יחד עם פערי מחיר שהלכו והצטמצמו, הפכו את אפשרות הטיסה הפרטית לקורצת ליותר ויותר אנשים.

 

מה צפוי לכם במהלך הטיסה?

אז הצהרנו שטיסה פרטית לכרתים היא עניין מפנק ונוח. עכשיו הגיע זמן ההוכחות… זה מתחיל עוד לפני הטיסה עצמה, שעה שאתם יושבים בביתכם עם כוס קפה, ובוחרים מתוך תפריט עשיר שיוגש לכם במהלך הטיסה ע"י דיילת פרטית רק שלכם, ולא של 200 נוסעים נוספים. באותה הזדמנות, אתם מוזמנים לבחור מתי בדיוק נוח לכם להמריא, ובכפוף לזמינות המטוס, תקבלו את מבוקשכם.

 

זה ממשיך ביום הטיסה, כאשר ניתן להזמין שירות הסעות עד לפתח המטוס. ביקורת דרכונים? בדיקה ביטחונית? הגעה 3 שעות לפני הטיסה? ממש לא. 40 דקות לפני, הכול נעשה עבורכם, ואתם כבר יושבים במושב המרופד והמפנק, מקבלים כוס שמפנייה צוננת, משכיבים את המושב אחורה, ונהנים מהשקט הממכר, מתכניות הבידור העשירות, ומהנוף המרהיב של ישראל המתרחקת.

 

 

 

טיסה פרטית לכרתים – דגמי המטוסים המובילים

כשמזמינים טיסה פרטית לכרתים, חשוב לעשות זאת דרך חברה מובילה שמציעה את צי המטוסים האיכותי ביותר שרק אפשר. המטוסים הבטוחים והמפנקים ביותר הם מטוסי הסילון הדו מנועיים, המכילים 10-14 מושבים, דוגמת CHALLENGER, HAWKER, BEACHCRAFT ועוד. חברת תעופה איכותית תציע לכם את כולם, ותיקח אתכם במהירות, בבטחה והנאה אל כרתים המופלאה! חופשה נעימה!

 

אולי יעניין אתכם גם…

טיסה פרטית ליוון

טיסה פרטית למיקונוס

טיסה פרטית לקפריסין

למידע נוסף על כרתים

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button