כל היתרונות בטיסה פרטית

 In Uncategorized

 

בשנת 2009 עברו בנתב"ג כעשרה מיליון עוברים ושבים. ב-2019 עמד המספר על לא-פחות מ-24 מיליון! בין המיליונים שבורחים לגולה לנקות את הראש מדי שנה, ישנם אלפים שבוחרים לעשות זאת בסטייל, באמצעות טיסה פרטית. מדוע זה כל כך כדאי? להלן כל המידע.

 

טיסה פרטית – היתרונות שלפני

טיסה פרטית לחו"ל טומנת בחובה שפע יתרונות על פני טיסה מסחרית רגילה. היתרונות מתחילים עוד הרבה לפני הגעתכם למטוס… זה מתחיל באפשרות לבחור את שעת הטיסה, ולא להיות מוגבלים לשעות מסוימות מאוד, שלרוב דורשות מכם השכמה באמצע הלילה, או לחילופין גורמות לכם להגיע ליעד כשכבר כולם ישנים. שנית, ניתן לבחור באיזה שדה תעופה תרצו לנחות, כשקשת האפשרויות רחבה יותר מאשר בטיסה רגילה, שכן מטוסים פרטיים יכולים לנחות כמעט בכל שדה (בשל אורך הנחיתה הקצר הנדרש), בניגוד למטוסים הגדולים, שלרוב מוגבלים לנמלי התעופה הגדולים, המרוחקים מהעיר.

 

אבל זה עוד לא הכל! אז קבעתם שעה ושדה תעופה קרוב לעיר, עכשיו הגיע הזמן לקבוע מה תאכלו במהלך הטיסה. אז זהו, שתשכחו מה"בשר או עוף?" המפורסם של דיילות האוויר החייכניות (גם אם נתעלם מכך שרוב החברות עברו, במקרה הטוב, לסנדויץ' קר). עם טיסה פרטית אתם יושבים מול הלפטופ בבית, ובוחרים מתוך תפריט עשיר את הארוחה שתלווה אתכם בגובה 30,000 רגל. שתייה, אלכוהול ופינוקים נוספים יוגשו לאורך כל הטיסה לפי רצונכם…

 

מתקרבים לזמן הטיסה. כמה קרובים? 45 דקות לפניה. כי לטיסה פרטית אין צורך להגיע 3 שעות לפני זמן ההמראה ולהשתעמם בתורים בלתי נגמרים בביקורת הדרכונים ובדלפקי הצ'ק אין. מגיעים 45 דקות לפני, את העבודה השחורה עושים עבורכם, ולכם נשאר רק להתרווח במושב וליהנות.

 

היתרונות במהלך הטיסה

במהלך שעות הטיסה, היתרונות של טיסה פרטית לא פחות משתלמים, והעיקרון המנחה שלהם – נוחות מרבית:

  • דיילת אישית – כאן לא מחכים רבע שעה לכוס מים ומתפללים שהדיילת לא שכחה אתכם בדרך. בטיסה פרטית תקבלו דיילת אישית שלכם ורק שלכם לאורך כל שלבי הטיסה.
  • מושבים – בשנים האחרונות צמצמו מרבית חברות התעופה את המרווחים בין השורות, והפכו את חוויה הישיבה הרצופה למשך מספר שעות לקשה מנשוא. במטוס פרטי מחכה לכם כורסא מרופדת הנשכבת למיטה, מה שיעלים כליל את כאבי הגב/רגליים/גוף הרגילים שבגמר הטיסה.
  • שקט – לא היינו מהמרים על כך שבטיסה עם עוד 250 אנשים, לא יהיו כמה תינוקות / ילדים רועשים או נוסעים ששוכחים שהם במרחב ציבורי ומדברים בקולי קולות. בטיסה פרטית תוכלו לעצום עיניים ולהתענג על אוושת המנוע החלושה, כי זה כל מה שתשמעו לאורך הטיסה.
  • בידור ועבודה – טיסה פרטית אף תאפשר לכם ליהנות מתוכניות בידור עשירות ואף לעבוד במלוא המרץ אם רק תרצו בכך, זאת בזכות חיבורי אינטרנט, חשמל ושולחנות לפטופ מתקפלים. בטיסות מסחריות המצרכים האלו נדירים למדיי, בטח בטיסות שאינן טראנס-אטלנטיות.

 

בשורה התחתונה

בטיסת הנופש או העסקים הבאה, מארגנים את החבר'ה, משלמים קצת יותר ומקבלים הרבה יותר. טיסה פרטית – פתאום הטיסה היא חלק מהחוויה.

 

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button