פינוי אווירי באמצעות טיסה פרטית

 In Uncategorized

פעמים רבות במהלך חיינו, אנו מוצאים את עצמנו מתפשרים בנושאים כאלו ואחרים, מסיבות כספיות או אחרות. אבל כשמדובר בבריאות שלנו, אסור להתפשר. חייבים לדרוש את הטוב ביותר. דוגמא מצויינת לכך היא כאשר טסים לחופשה מעבר לים וזקוקים לפינוי אווירי מוטס וטיפול רפואי דחוף. בשורות הקרובות נציג בפניכם את האפשרות הטובה ביותר – פינוי אווירי באמצעות טיסה פרטית. מה כולל השירות הפרטי ומדוע הוא כל כך עדיף לעומת שירותי פינוי סטנדרטיים? הישארו עימנו.

 

פינוי אווירי באמצעות טיסה פרטית – למה הכוונה?

כאשר מדברים על פינוי אווירי באמצעות טיסה פרטית מתכוונים למעשה לשירותי אמבולנס לכל דבר, רק שבמקום רכב, פקקים וסירנות, אתם מקבלים מטוס פרטי משלכם. המטוס כולל את כל הציוד הרפואי הנדרש למקרה חירום (כמו עגלת החייאה), וכן את הציוד הנדרש למקרה הרפואי הספציפי שלכם. במטוס ישנה מיטת-אלונקה בטיחותית, אשר תאפשר לכם לשכב בכל זמן הטיסה. בנוסף, במטוס ישנו כל העת גם צוות רפואי מיומן, הכולל, לרוב, רופא ופרמדיק. כמובן שההתמחות שלהם תתאים במדוייק למצב החירום שלכם (לא יהיה קרדיולוג אם שברתם חוליה בגב…).

 

שירותי הפינוי האוויריים אמורים לעמוד לשירותכם בכל מצב חירום שחלילה יקרה, בין אם מדובר בשבירת רגל במהלך טיול רגלי במדבר, ובין אם באירוע לבבי באמצע היער. תפקיד צוות הפינוי הוא להוביל אתכם בנוחות ובמהירות אל המרכז הרפואי הקרוב ביותר, או זה שתרצו להתפנות אליו. שירות פינוי אווירי המוזמן דרך חברה איכותית יינתן 24 שעות ביממה, כאשר חברה שכזאת תעסיק צוותי רפואה מיומנים ומנוסים אשר זמינים בהתרעה מיידית לכל משימה ותרחיש.

 

פינוי אווירי בטיסה פרטית – התנאים והנוחות

כאמור, גולת הכותרת והסיבה המרכזית להעדיף פינוי אווירי בטיסה פרטית הוא הפן הרפואי, אבל חייבים לדבר גם על פערי הנוחות בין טיסה שכזאת לטיסה 'רגילה' בחברה מסחרית. בטיסה פרטית תזכו מן הסתם בכל השקט הדרוש לכם, בלי נוסעים נוספים שיפריעו את מנוחתכם הכה חשובה, בשל המצב הרגיש והמתסכל שאתם נמצאים בו. כמו כן, בטיסה פרטית תוכלו לזכות בכל התנאים שירגיעו את מחשבותיכם וסבלכם, המושבים יהיו נוחים ומרווחים יותר, צוות המטוס יעמוד כולו לרשותכם, ותוכלו לקבל כל דבר שייקל עליכם עד ההגעה ליעד.

 

חשוב לציין כי פינוי אווירי בטיסה פרטית אף מאפשר נחיתה בשדות תעופה קטנים, אשר במקרים רבים נמצאים קרוב יותר למרכז הרפואי המבוקש (נמלי התעופה הגדולים נמצאים לרוב מחוץ למרכזי הערים), כך שההגעה בכל המקרים תהיה מהירה יותר.

 

בשורה התחתונה, נוחות בזמן אירוע רפואי היא אינה מותרות או פינוק, אלא חלק בלתי נפרד מתמהיל הטיפול הטוב המגיע לכם.

 

ואם לרגע חשבתם כי פינוי אווירי במטוס פרטי עלול לפגוע בבטיחותכם, אל תתנו למטוסים הקטנים הללו להטעות אתכם. מנועי הסילון החדישים, יחד עם רמות האחזקה הגבוהות, הופכות את החוויה לבטוחה מכל הבחינות.

 

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button