מטוס פרטי – מחיר השירות

 In Uncategorized

במקרים רבים במהלך החיים, אנשים נמנעים מלבדוק לגבי מוצר, שירות או חוויה אותם היו שמחים לקבל, רק מתוך אמונה שגויה שמחירם גבוה מכפי שהוא באמת. טיסה פרטית נחשבה תמיד, בעיניי כולם לסמל סטטוס של בעלי הממון בלבד. אלא שירידת המחירים בדרסטית בטיסות המסחריות לא פסחה גם על תחום התעופה הפרטית, וכיום, החוויה המיוחדת הזו נגישה למנעד רחב יותר של אנשים. בהזמינכם מטוס פרטי מחיר החבילה פר אדם הוא בהחלט סביר ביחס למה שתקבלו בתמורה, ובשורות הקרובות תבינו על מה בדיוק מדובר.

 

מטוס פרטי – החוויה הכלולה במחיר

אבל לפני שנדבר על מחירים, בואו נכיר את השירות ויתרונותיו. ובכן, טיסה במטוס פרטי דומה לטיסה מסחרית בעובדה שלשני סוגי המטוסים יש כנפיים. בזה, פחות או יותר, מסתכם הדמיון. החוויה האקסקלוסיבית של טיסה פרטית מגיעה הרבה לפני ההמראה, כאשר רכב חברה מהודר עם נהג צמוד יאסוף אתכם מביתכם לעבר שדה התעופה (אופציונלי).

 

עם ההגעה לשדה התעופה (כ-45 דקות לפני ההמראה ולא שלוש שעות כפי שנדרש בטיסות מסחריות היוצאות מישראל), לא תאלצו להצטופף עם כל עם ישראל בתורי הביטחון והצ'ק אין, אלא תעברו בידוק וכרטוס מזורזים. את פניכם בפתח המטוס תקבל דיילת חייכנית ורעננה (מה שלא תמיד קורה בטיסות המסחריות) ובמהרה תזכו לשבת על כיסא מהודר שלא היה מבייש את ארמונות המלכים של אירופה. צפיפות? דוחק? רעש בלתי פוסק? תשכחו מזה.

 

אבל זה עוד לא הכל! בהזמינכם מטוס פרטי, מחיר החבילה יכלול בין היתר גם מסכי מגע משוכללים אשר יחליפו  את המסכים הקטנים באיכות של שנות ה-90', יחד עם עמדת עבודה מאובזרת. את הקוסקוס הפושר והפסטה המתובלת של חברות התעופה הרגילות תחליף ארוחה מלאה מתוך תפריט עשיר, אותו אתם בוחרים. בסיומה, תוכלו ליהנות מקינוח מתוק לבחירתכם ושתייה חופשית, מכל הסוגים. מתי תוגש הארוחה? מתי שתחליטו. כי כאן, אתם קובעים את העניינים…

 

מטוס פרטי – היתרונות

אך מעבר ליתרונות הנוחות שצוינו לעיל, בחירה במטוס פרטי מובילה ליתרונות רבים נוספים:

  • טיסה ישירה כמעט לכל מקום שתבחרו, ללא נחיתות ביניים.
  • אפשרות נחיתה (והמראה) משדות תעופה קטנים, אשר לרוב ממוקמים בלב הערים או באמצע שום מקום, לפי הטעם שלכם וסגנון הטיול הצפוי.
  • בטיחות המטוסים גבוהה במיוחד. המטוסים חדשים ומתוחזקים בצורה קפדנית.
  • הביטחון ברגע שרק אתם והמכרים שלכם בטיסה מקסימאלי. בלי חשש לאירועי אלימות או פח"ע.

 

מטוס פרטי – טווחי המחיר

ועכשיו, אחרי שהבנתם כמה גדול התענוג של מטוס פרטי, בואו נראה כמה הוא עולה. ובכן, לכל הזמנת מטוס פרטי מחיר המורכב מכמה גורמים, בראשם כמובן יעד הטיסה ומספר הנוסעים. טיסה קרובה, לקפריסין או יוון, עשויה לעלות 12-16 אלף יורו למטוס המכיל 10-14 נוסעים. טיסה לאירופה במטוס דומה, תגזול מכסכם 22-30 אלף יורו (קצת יותר מ-2,000 יורו לאדם לכיוון).

 

בסופו של דבר, אם מסתכלים על המחיר פר אדם והתמורה שאתם מקבלים מבחינת פינוקים ונוחות, העניין בהחלט משתלם, והמחיר אינו גבוה בהרבה ממחירי מחלקה ראשונה בטיסה מסחרית רגילה שם תקבלו הרבה פחות.

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button