מטוס מנהלים פרטי – כמה זה עולה?

 In Uncategorized

בשנים האחרונות, הבינו חברות ועסקים רבים בישראל את מה שבארצות הברית הבינו לפני זמן רב: כשמדובר בטיסות עובדים ומנהלים לצורכי פגישות חשובות ופעילות עסקית מגוונת, השכרת מטוס מנהלים פרטי היא הדרך המהירה והנוחה ביותר להביא את החבר'ה ליעדם רעננים ומרוצים. גם אתם מתעניינים בהשכרת מטוס שכזה? להלן כל המידע שאתם חייבים להכיר.

 

מטוס פרטי מול טיסה אזרחית – מצא את ההבדלים

כולנו מברכים בכל יום את מדיניות "השמיים הפתוחים", שפתחה את שעריה לעשרות חברות זרות והורידה את מחירי הטיסות בשיעור ניכר. יחד עם זאת, חווית הטיסה כיום הפכה לבעייתית-משהו, לא רק בהשוואה למטוס פרטי, אלא אפילו בהשוואה לפני 30 שנה. זוכרים? היו ימים שלא דחסו 200 מושבים במטוס בואינג קטן, שארוחת הצהריים במטוס לא הייתה כוללת סנדויץ' קטן (לרוב בתשלום), ושאפילו היה ניתן לקבל שתייה חריפה ולעשן… כיום התחושה יותר דומה למונית שירות מעופפת. מעבירים אנשים מנקודה A לנקודה B. ותגידו תודה עם הדיילת זכרה את כוס המים שביקשתם…

 

מנגד, מטוס מנהלים פרטי הוא חוויה מעולם אחר. קודם כל, השקט במהלך הטיסה שווה כל יורו. טיסות מסחריות הן רועשות, תמיד. הישראלים לא ידועים תמיד ביכולת השיח השקט שלהם, כשתינוקות בוכים, מוסיקה רועשת הבוקעת מאוזניות יוקרתיות וכריזות צוות האוויר התדירות, יוצרות יחד תמהיל רועש במיוחד. המושבים המרווחים והרכים במטוס פרטי מעמידים בפרופורציה ראויה את אלו של המטוסים הגדולים, בהם כל אדם מעל 1.70 או מעל 80 קילו יושב בצפיפות מזעזעת. את הארוחות במטוסי המנהלים ניתן לכנות כארוחות שף לכל דבר, כשאתם בוחרים מבעוד מועד מה תרצו לאכול. וכשתבקשו קוקטייל צבעוני או עוד סופלה לקינוח, לא תשמעו מהדיילת ש"יש רק אחד לכל נוסע", או "אלכוהול זה לנוסעי היוקרה בלבד".

 

נקודה חשובה נוספת היא אפשרויות העבודה במהלך הטיסה. מעבר לעניין השקט במטוס הפרטי, הוא מצויד בעזרים רבים לעבודה מיטבית, כמו חיבורי חשמל ו-USB, אינטרנט אלחוטי ועוד. בקיצור, חברים, הבדלים של שמיים וארץ.

 

קשת המחירים של מטוס מנהלים פרטי

אז הבנתם כבר שפערי החוויה אדירים. ומה לגבי פערי המחירים? ובכן, מטוס מנהלים פרטי, באופן טבעי, יקר יותר, אבל לחברה שרגילה להטיס את העובדים והמנהלים שלה במחלקת העסקים, הפערים עשויים להתגלות כסבירים למדיי. השכרת מטוס מנהלים פרטי לאירופה, למשל, מתחילה מ-12-15 אלף לכיוון למטוסים הקטנטנים (3-4 מקומות) ומגיעה לכ-25 אלף יורו למטוס מהודר עם 10-14 נוסעים. בחישוב מהיר תגלו כי המחיר הינו סביב ה- 2,000 יורו לכיוון לאדם, פחות ממחיר כרטיס טיסה לביזנס בטיסה מסחרית רגילה. עוד מחירים לדוגמא – לאגן הים התיכון מחיר מטוס בין 10 מושבים מתחיל מ-12 אלף יורו, כשטיסות ארוכות יותר (ניו יורק) עשויות לעלות לכם בין 50 ל-80 אלף יורו לכיוון. בשביל הערנות ושביעות הרצון של העובדים / מנהלים שלכם, זה בהחלט שווה את זה.

 

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button