טיסות פרטיות לחו"ל – ליהנות מהרגע הראשון

 In Uncategorized

תחום הטיסות המסחריות לחו"ל רק הולך וצובר תאוצה עם הזמן. התחרות העצומה בין חברות התעופה גרמה לירידת מחירים דרסטית, והישראלים מנצלים זאת על מנת לטוס יותר מפעם בשנה. יחד עם זאת, הדרך אל האושר מלווה בכל המקרים גם בתורים ארוכים וצפיפות בלתי נסבלת. אז תגידו? האם לא הגיע הזמן לפינוק אמיתי שיתחיל עוד בשדה תעופה? על טיסות פרטיות לחו"ל כבר שמעתם? להלן כל המידע שחשוב שתכירו לפני הזמנת הטיסה הבאה שלכם.

 

טיסות פרטיות לחו"ל – למי זה מתאים?

בעבר הלא-רחוק, מעטי המעטים שבחרו באפשרות של טיסות פרטיות לחו"ל היו אנשי עסקים בחברות גדולות עשירות, שהיו בדרכם לפגישת עסקית משמעותית. כיום, כשהטיסות הללו הונגשו ליותר ויותר אנשים (המחיר פר אדם זול בהרבה מאשר בטיסה במחלקה ראשונה בטיסה מסחרית רגילה), "נוצרו" מגוון סיבות חדשות בגינן אנשים בוחרים טיסה פרטית. לפעמים מדובר בחופשה משפחתית מורחבת שבה רוצים לחגוג באופן מיוחד, לעיתים באירוע משפחתי (חתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר) הנערך בחו"ל שבו כולם רוצים להרגיש יחדיו עוד משלב הטיסה, ולפעמים פשוט מדובר בצרכים רפואיים המחייבים נוחות מרבית מעבר לסטנדרט הרגיל. גם טיסות למטרת העברת מטענים נעשו פופולאריות, עם העלייה החדה בכמות המשלוחים והמטענים העוברים בין מדינות שונות.

 

טיסה פרטית לחו"ל – אינספור יתרונות מכל הבחינות

טיסות פרטיות לחו"ל מספקות שלל יתרונות לעומת החוויה הכרוכה בטיסה אזרחית רגילה. הנה המרכזיות שבהן:

  • זמן – לטיסה פרטית יש להגיע כ-40 דקות לפני זמן ההמראה. לטיסה מסחרית 3 ואף 4 שעות לפני! לא חבל לכם על הזמן?
  • שדות תעופה קטנים – טיסות פרטיות לחו"ל נעשות במטוסים קטנים אשר יכולים לנחות במגוון שדות תעופה ברחבי העולם, ולא רק באלו המרכזיים המרוחקים, לרוב, ממרכזי העיר (הסיבה לכך: מסלול הנחיתה הנדרש למטוסים פרטיים קצר יותר).
  • שקט – בעינינו, היתרון המהותי מכולם. חלק ניכר מהטיסות המסחריות מתאפיין ברעש בלתי פוסק. תינוקות בוכים, אנשים מדברים, אור מסנוור וזה עוד לפני שדיברנו על החוויה המפוקפקת של רעש מנוע של מטוס ג'מבו מיושן. בטיסה פרטית אפשר לשמוע את הציפורים מצייצות. כך תוכלו לישון כמו שצריך ולהגיע רעננים ליעדכם.
  • אוכל – המזון המוגש בטיסות פרטיות איכותי, מגוון ויש אותו בשפע. על הקייטרינג של טיסות מסחריות עדיף לא להרחיב במילים…
  • שירות – תשכחו מלחכות חצי שעה לדיילת שתביא לכם כוס מים, ולקוות שהיא לא שכחה מכם בדרך. בטיסה פרטית תקבלו דיילת או יותר שהן רק שלכם.

 

אז לאן ניתן לטוס בטיסה פרטית?

בימינו ניתן למצוא טיסות פרטיות למגוון יעדים, קרובים (יוון, קפריסין), בינוניים (אירופה) ורחוקים. הטיסות מוצעות במטוסי סילון חדישים המכילים 10-14 נוסעים. במטוסים יחכו לכם מושבי עור, מיטות ומצעים, מכשירי עבודה, דיילת אישית ומטבח מאובזר הכולל מנות אוכל מגוונות, שתייה קלה, חמה ואלכוהול משובח. המחירים עבור טיסות פרטיות לחו"ל אומנם לא זולים ויכולים להגיע לאלפי דולרים פר טיסה, אך אם תחלקו את הסכום בין מספר אנשים, תקבלו מחיר זול בהרבה מאשר לטוס במחלקה ראשונה בטיסה מסחרית רגילה.

 

אז מה ההתלבטות בעצם? העניקו לעצמכם ולקרוביכם חוויה בלתי נשכחת והזמינו טיסה פרטית לחו"ל עוד היום!

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button