טיסות פרטיות לחו"ל – יעדים נבחרים

 In Uncategorized

 

אם עד לפני 10-20 שנה, כשהייתם רואים מטוס פרטי בשמיים, הייתם חושבים בלב "הנה מישהו שעשה אקזיט של מיליונים" או "בטח מדובר על אישיות פוליטיקאית בכירה מחו"ל" הרי שכיום המחשבה יותר נוטה לכיוון "הנה אנשים שמוכנים לשלם קצת יותר ולא לסבול כל הדרך ליעד". אין כל ספק, מהפכת "השמיים הפתוחים" לא פסחה גם על ענף הטיסות הפרטיות והמחירים – בירידה. אז אלו טיסות פרטיות לחו"ל ניתן להזמין? מה כולל השירות? והאם הוא באמת כדאי? הישארו עימנו.

 

טיסות פרטיות לחו"ל מול טיסות מסחריות רגילות – מצא את ההבדלים

ההבדל בין טיסה פרטית למסחרית יתחיל עוד בתהליך ההזמנה, כאשר באפשרות הפרטית יוצע לכם לבחור בין מגוון מנות מזון נפלאות מתוך תפריט עשיר. בזמן הזה, בטיסות המסחריות יסתפקו הנוסעים בבחירה בין סנדוויץ' דלוח לבין חביתה בעלת מראה לא מוכר.

 

זה ימשיך בזמן ההגעה לנמל התעופה (40 דקות לפני ההמראה לעומת 3 שעות בטיסה מסחרית רגילה) וכמובן – בטיסה עצמה: במהלך טיסות פרטיות לחו"ל תוכלו ליהנות ממושבי עור מפנקים שנשכבים למיטות מלאות, זאת לעומת מושבי בד נוקשים וצפופים (מעל 1.75 מטר? הברך שלכם הולכת לעשות מסאז' לגב של השכן ממול) עם הטיית גב בלתי מורגשת שיחכו לכם בטיסה מסחרית המונית.

 

בטיסה פרטית תקבלו גם דיילת אישית שתענה לכל דרישותיכם, לרבות קפה משובח ומגוון סוגי אלכוהול, לעומת הטיסה המסחרית בה תגידו תודה אם הדיילת בכלל זכרה להביא לכם את כוס המים שביקשתם לפני 20 דקות. והשקט… אוי, השקט. בלי כריזות, בלי שיחות רמות קול, בלי בכי תינוקות. כמה כיף להגיע ליעד רעננים ומאושרים…

 

גם יעדי הטיסה בעולם הטיסות הפרטיות כמעט בלתי מוגבלים (בניגוד לטיסות רגילות, הנוחתות לרוב רק בערי הבירה והערים הגדולות) ואם זה לא מספיק, ניתן לנחות גם בשדות תעופה קטנים. בקיצור, אפשר לומר שהמכנה המשותף היחיד בין שתי האפשרויות הוא שלמטוסים הפרטיים והמסחריים יש כנפיים. חוץ מזה, מדובר בחוויות שונות באופן מוחלט…

 

אז לאן בוחרים אזרחי ישראל להגיע באמצעות מטוסים פרטיים?

ובכן, חברת תעופה איכותית תציע לכם מגוון רחב של טיסות פרטיות לחו"ל. להלן היעדים הפופולאריים שבהם:

  • קפריסין – יעד קרוב, לא יקר לטיסה (בין 8,000 דולר לכיוון למטוסים קטנים, עד 15 אלף למטוסים של 10-14 נוסעים כולל שהיות לילה) וגדוש מקומות יפהפיים. לרנקה, פאפוס ולימסול הן רק חלק מהאפשרויות.
  • יוון – עוד יעד שההגעה אליו אורכת עד שעתיים וחצי. אין כמו האיים היוונים באביב ובקיץ – מיקונוס, כרתים, קורפו, סנטוריני, רודוס וכמובן, הערים סלוניקי, אתונה ועוד.
  • מערב אירופה – בין אם לחופשה או לפגישת עסקים, טיסות פרטיות ליעדים דוגמת ברלין, פריז, לונדון, מילאנו, אמסטרדם ועוד פופולאריות במיוחד. המחירים, אגב, נעים סביב 20-25 אלף דולר לכיוון.
  • טיסות טראנס אטלנטיות – אפשריות רק בחלק מהמטוסים באופן ישיר ללא עצירה לתדלוק. סין (בייג'ינג, שנחאי, גוואנג'ו), הודו (מומבאיי ודלהי) וכמובן ארה"ב (ניו יורק, לוס אנג'לס, וושינגטון) נחשבות לפופולאריות מכולן.

 

אז כדי להגיע לחופשה או לפגישת העסקים רעננים ומרוצים, שקלו בחיוב להשקיע מעט יותר וליהנות כל הדרך אל היעד… טיסות פרטיות לחו"ל – מגיע לכם להתפנק!

 

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button