מטוס פרטי להשכרה – משדרגים את חווית הטיסה

 In Uncategorized

 

באבולוציית הטיסות לחו"ל של הישראליים, חלו שינויים רבים בשנים האחרונות. ראשית, אנשים טסים בתדירות גבוהה יותר. שנית, כאלו שבעבר לא היו טסים כלל, הצטרפו למעגל הנופשים בחו"ל. שלישית, נולדו יעדים רבים שלא היו על מפת התיירות לפני כן. ורביעית, מטוס פרטי להשכרה הפך מנחלתם של העשירון העליון, לאפשרות ריאלית של אנשים שמבינים שאם כבר חופש, אז למה לא להתפנק עד הסוף?

 

גם אתם רוצים להצטרף לחגיגת הטיסות הפרטיות ולשדרג את הטיסה הבאה? בשורות הקרובות תבינו באילו מקרים זה אפשרי? ומהן האפשרויות המובילות של התחום?

 

מטוס פרטי להשכרה – מתי זה באמת כדאי?

כאמור, נופש בחו"ל הוא, ללא ספק, הסיבה המרכזית לבחירה בשירותי השכרת מטוס פרטי, אם כי בהחלט לא היחידה. חברות רבות בוחרות לשכור מטוס לעובדיהם לקראת נסיעה עסקית או פגישה מכרעת, אליה מוטב שיגיעו רעננים ומרוצים; אנשים הזקוקים לשירותים רפואיים שונים מחוץ למדינה בה הם נמצאים (בין אם מדובר בנופשים אשר חלו או נפצעו בזמן שהותם בחו"ל, ומעוניינים לשוב ארצה, ובין אם מדובר בישראלים אשר זקוקים לטיפול רפואי בחו"ל) מעדיפים אף הם פעמים רבות את האפשרות של מטוס פרטי להשכרה למטרת טיסה רפואית; כמו גם חברות ובעלי עסקים המעוניינים להבטיח את שלומם של משלוחים יקרי ערך.

 

בשורה התחתונה, תהיה הסיבה אשר תהיה, הבחירה בהשכרת מטוס פרטי היא בחירה במקסימום נוחות, מקסימום בטיחות, ומקסימום פינוק.

 

דגשים חשובים להשכרת מטוס פרטי

אם אינכם מנוסים בתחום השכרת המטוסים הפרטיים, וגם אם צברתם קילומטראז' אך עדיין אינכם "שוחים" בהליך הבירוקרטי, אלו הדברים שחשוב לבחון לפני ההשכרה:

 

  • דגם המטוס ומספר המושבים – ישנם מטוסים פרטיים בני 3-4 מושבים בלבד, בעוד אחרים מכילים 10 ואף 14 מושבים. התאימו את גודל המטוס לצרכים שלכם. דגמי מטוסים פרטיים הנחשבים לשמנה והסלתה של התחום הם CHALLENGER 350 המהודר והיפהפה, המציע עשרה מושבים מרווחים ותנאי טיסה מופלאים; ה-HAWKER 4000, שנחשב מתחרה רציני לדגם הראשון שהוזכר בז'אנר מטוסי ה-10 מושבים; ו- GULFSTREAM G4 העוצמתי, אשר הקיבולת שלו עומדת על 14 נוסעים; ועוד.

 

  • תנאי הטיסה – אמנם מרבית החברות מציעות מטוסים חדישים ושירות מפנק, אך לא כולן. ודאו שאם כבר אתם משלמים לא מעט כסף על מטוס פרטי, לפחות תקבלו את כל מה שמגיע לכם, לרבות מושבים מפנקים, אפשרויות טכנולוגיות לעבודה בזמן הטיסה, דיילת אישית, תפריט עשיר (האם ניתן לבחור אותו מראש?) כולל שתייה קלה וחריפה ועוד.

 

  • אפשרות להמראה ונחיתה בשדות תעופה קטנים – אחד היתרונות של מטוס פרטי להשכרה הוא האפשרות לנחות בשדות תעופה קטנים, אשר לרוב ממוקמים קרוב יותר למרכזי הערים, או לחילופין בלב הפועם של הטבע המרהיב. התקשרו עם חברת תעופה שמשכילה לנצל את היתרון החשוב הזה, והימנעו מנחיתה בשדה תעופה גדול וצפוף, במידת האפשר.

 

טיסה נעימה!

 

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button