טיסה פרטית למיקונוס – מגיעים לחופשה בסטייל

 In Uncategorized

הוא נחשב לאחד מאיי הנופש המרהיבים ביוון. הוא מושך אליו ידוענים מכל רחבי העולם. הוא מציע מלונות מדהימים, חופים מרהיבים, חיי לילה שוקקים ואינספור אטרקציות נהדרות לכל המשפחה. והוא ממש כאן, במרחק של פחות משעתיים טיסה. אנחנו מדברים על מיקונוס – אי הנופש האולטימטיבי. רוצים להגיע לשם בסטייל? טיסה פרטית למיקונוס היא בדיוק מה שאתם צריכים!

 

מיקונוס – נעים להכיר

עם 86 קמ"ר בלבד, וקצת יותר מ-13 אלף תושבים מקומיים, האי מיקונוס עונה נהדר על ההגדרה "אי קטן ומשגע". השילוב הנפלא בין שקט ממכר בשעות היום לבין חיי לילה פרועים וסוערים בלילה, מצליח למשוך אליו חבורות צעירים, משפחות עם ילדים, זוגות אוהבים ובקיצור – את כל אוהבי החיים הטובים. אם תשכילו להזמין טיסה פרטית למיקונוס תוכלו להגיע במהירות  לחופים משגעים, בראשם פרדייס, אליה, פאראגה ורבים נוספים; מועדונים מטורפים כמוSKANDINAVIAN, VOID, PARADISE  ועוד; ואטרקציות נהדרות כמו מבנים היסטוריים, טיולי טבע (ג'יפים, אופניים, סוסים ועוד), מוזיאונים מרתקים וכדומה.

 

 

מדוע כדאי להגיע בטיסה פרטית?

בשנים האחרונות נולדה האפשרות להגיע באופן ישיר לנמל התעופה שבמיקונוס, ולא באמצעות טיסה עם עצירת ביניים באתונה. מדובר בטיסה שאורכה כשעתיים נטו, אך חשוב לקחת בחשבון את הזמן שיש להגיע לפני שעת ההמראה לנמל התעופה (כ-3 שעות) ואת הזמן שלאחר הנחיתה (איסוף המזוודות, ביקורת הדרכונים) שאורך כחצי שעה בממוצע. בקיצור, כמעט 6 שעות מהחיים. וזה עוד לפני שהזכרנו את עניין הצפיפות, הרעש והתורים הארוכים.

 

אבל אפשר גם אחרת. טיסה פרטית למיקונוס היא אפשרות נהדרת, שחוסכת סביב 3 שעות לכיוון, ואם טסים מספיק אנשים, היא גם לא הרבה יותר יקרה מטיסה מסחרית רגילה. ההבדלים, כמובן, לא באים לידי ביטוי רק בנושא הזמן, אלא בעיקר בכל עניין הנוחות.

 

  • נוחות הישיבה – אם במטוסי הבואינג והאיירבוס למיניהם יחכו לכם מושבים צרים וצפופים, הרי שבמטוס פרטי תקבלו מושבים מרופדים ומפנקים, הנשכבים לכדי מיטות. וביננו- זה אפילו יותר נוח מהמיטה בבית…

 

  • ארוחות – אל תצפו בטיסה מסחרית ליותר מסנדויץ' קטן וכוס מים (וזה במקרה הטוב). טיסה פרטית למיקונוס דרך חברה מובילה, תכלול תמיד ארוחה עשירה מתוך תפריט מגוון, ממנו אפשר לבחור עוד לפני הטיסה. תוסיפו על כך שתייה כיד המלך (לרבות אלכוהול), קינוחים ופינוקים נוספים, והרי לכם טיסה קצרה עם בטן מלאה.

 

  • מתמכרים לשקט – בטיסות מסחריות ליוון מעטים הנוסעים אשר ישנים. בכל זאת, טיסת יום קצרה ולרוב מלאת ילדים. שקט לא יהיה לכם שם. בטיסה פרטית תוכלו לנוח ולצבור אנרגיות לקראת ההגעה, לעבוד על המחשב הנייד או לצפות בסרט להנאתכם.

 

  • נוחות בלוחות זמנים – בניגוד לטיסה מסחרית, בה אתם מוגבלים לזמנים שנקבעו ע"י חברת התעופה, כאן אתם קובעים בדיוק מתי תרצו להמריא ליעד ובחזרה ממנו. גמישות מקסימאלית, נוחות מקסימאלית.

 

 

 

 

טיסה פרטית למיקונוס – פרטים נוספים

מספר חברות ישראליות מאפשרות להזמין דרכן טיסה פרטית למיקונוס. הטיסה מתבצעת

במטוסי סילון בני 10-14 מקומות שנחשבים לבטוחים, מהירים ונוחים במיוחד. בין דגמי המטוסים המובילים ניתן לציין את HAWKER 4000, CHALLENGER 350, GULFSTRAM G4 ואחרים אשר יובילו אתכם לאי החלומות בבטחה ובהנאה.

 

יעדים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

טיסה פרטית לקפריסין

טיסה פרטית ליוון

למידע נוסף על מיקונוס

 

Recent Posts

Leave a Comment

Call Now Button